Od dwóch lat mamy przyjemność współpracować z firmą dhosting.pl, która została naszym partnerem technologicznym. Od tamtej pory docenialiśmy ich główną, dobrą cechę, a mianowicie kontakt z klientem. Wzorowe podejście do swoich użytkowników zaowocowało tym, że dhosting.pl szturmem zaczął zdobywać coraz większą część rynku hostingowego, będąc dziś jego znacznym udziałowcem.
Z okazji swoich siódmych urodzin firma wprowadziła szereg ulepszeń w swoim autorskim dPanelu, z którego korzystają na co dzień setki administratorów stron internetowych. Kolejne modyfikacje i ulepszenia następują na bieżąco, i co najlepsze, każdy z Was ma możliwość kreowania kolejnych modyfikacji.
Co uległo zmianie? Można w skrócie powiedzieć, że wszystko, oprócz świetnej obsługi.
Wyobraźcie sobie, że Wasza witryna zaczęła rozsiewać spam lub została zawirusowana. Co w takim przypadku robicie? Odzyskujecie stronę z kopii zapasowej i wgrywacie ją na serwer, śpiesząc się jednocześnie, aby Wasz usługodawca nie zablokował Wam strony internetowej.
Dodatkowo, dzięki prostemu wykresowi „sites heart” oraz mechanizmowi powiadomień, jesteście na bieżąco informowani w prosty sposób o wszystkich problemach, wygasających domenach (nie tylko w dhosting.pl, ale też u innych operatorów) i stanie swoich witryn. Firma dhosting, chyba jako jedyna w branży nie boi się informować swoich klientów w razie awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń. To stawia ją w zupełnie innym świetle z perspektywy użytkownika. Informacja, nie ważna jaka by ona była, zawsze jest ważna. Każdy z nas lubi być informowany o wszystkim na bieżąco. Nawet jeżeli naprawa serwera poczty przedłuża się, dużo lepiej czujemy się, kiedy ktoś nam o tym powie – zabieg ten sprawia, że wiemy, że ktoś pracuje nad naszym problemem, a nie jest on zepchnięty w kąt i zapomniany.
Ale nie myślmy o awaryjności. Wiadomo, że w branży, jaką jest hosting, nie ma systemów idealnych, lecz system powiadomień powstał w dużej mierze po to, aby informować Was nie o awariach na serwerze (nie doświadczyłem tego od początku mojej przygody z dhosting), ale o problemach na „Waszym podwórku”. Jeśli na stronę, którą zarządzacie, zostanie wstrzyknięty złośliwy kod lub stanie się z nią inna, przykra sprawa, informacja dotrze do Was szybciej, niż sami zdążycie zorientować się w temacie.
Brzmi dobrze? Pewnie! Ale to tylko słowa. Spójrzcie na poniższe zrzuty ekranu. Tak w praktyce prezentują się wybrane powiadomienia.
Nowatorskim podejściem, nie spotykanym dotąd u polskich dostawców hostingu, jest przygotowanie specjalnej aplikacji mobilnej. Od teraz nie musicie „gonić” do komputera, kiedy okaże się, że będąc w terenie potrzebna jest szybka zmiana w konfiguracji. Coraz więcej z nas korzysta głównie w smartfonów czy tabletów, więc takie rozwiązanie jest jak najbardziej na plus.
Na tę chwilę aplikacja dostępna jest na iOS i Androida, lecz w krótkim czasie pojawi się również też na smartfony z systemem Windows Phone!
Wiesz, że użytkownicy dhosting.pl mogą mieć realny wpływ na rozwój i funkcjonalność z której korzystają? W każdej chwili i Ty możesz podzielić się swoimi uwagami z dhosting.pl. W dPanelu znajduje się przygotowana specjalnie pod takie potrzeby wydzielona sekcja, w której złożyć możesz swoje pomysły.
Bardzo cieszymy się, że zachodzące zmiany są tak widoczne i rewolucyjne, konsultowane jednak z użytkownikami. Tu sprawdza się zasada, że klient powinien być zawsze stawiany na pierwszym miejscu i takie podejście zawsze wywołuje pozytywne odczucia.
Jakich doczekamy się kolejnych usprawnień? Ekipa dhosting.pl zapowiedziała, że będą na bieżąco informowali o kolejnych ważnych zmianach, które zamierzają wprowadzić dla swoich Klientów .
Moje wrażenia
Jako, że stroną zarządzam raczej „w biegu”, najbardziej ucieszyłem się z dostępu do panelu z wygodnej aplikacji mobilnej. Dużo prościej przychodzi mi też kontakt z helpdeskiem. Dotychczas korzystałem z webowego odpowiednika, co było dość niewygodne. Jeżeli mogę zrobić te same rzeczy z poziomu swojego tabletu czy smartfona, cieszę się niezmiernie. Niestety żyjemy w coraz to bardziej zabieganym społeczeństwie i każde przyśpieszenie wykonywanych czynności jest zawsze na plus.
Tagi: dhosting • hosting • promowany
Fajna sprawa.
Chyba obecnie jak każdy wsio szybko i „w biegu”. Rozumiem, że masz na myśli kokpit strony, no bo po stronie hostingu ustawiasz raz i wsio w temacie.
Reklama, wiadomo, ale dobrze, że się dzieje.
[…] Mobilna rewolucja w polskim (d)hostingu […]
[…] Mobilna rewolucja w polskim (d)hostingu […]
Korzystałem i potwierdzam, że kontakt z helpdeskiem jest bardzo fajnie zrobiony. A co do życia w biegu, takie warunki dyktuje nam życie. Przykre to jest ale prawdziwe…
Lepszą opcją jest – http://zenbox.pl
A możesz to w jakiś sposób uzasadnić?
Równie dobrze można wymienić i inne firmy hostingowe – zwłaszcza, że pudełko raczej nie ma w ofercie node.js, które bardzo by mi się przydało ;)
Młodych informatyków z Bydgoszczy zainteresowanych karierą w azjatyckich koncernach IT zapraszamy do opanowania podstaw chińskiego i innych języków azjatyckich z naszymi nauczycielami.
Poprzez naszą bazę ofert pracy dla nauczycieli możesz nawiązać współpracę z nauczycielami języka specjalistycznego dostosowanego do Twojego profilu zawodowego i indywidualnych potrzeb pod względem poziomu. Możliwe lekcje również z dojazdem do klientów.
Pamiętaj, że język może zwiększyć Twoje szanse na pracę u światowych potentatów na rynku informatycznym!
Więcej informacji na: http://preply.com/pl/bydgoszcz/oferty-pracy-dla-nauczycieli-języka-chińskiego