Mobilna rewolucja w polskim (d)hostingu


20 października 2014 / Michał Kortas


Od dwóch lat mamy przyjemność współpracować z firmą dhosting.pl, która została naszym partnerem technologicznym. Od tamtej pory docenialiśmy ich główną, dobrą cechę, a mianowicie kontakt z klientem. Wzorowe podejście do swoich użytkowników zaowocowało tym, że dhosting.pl szturmem zaczął zdobywać coraz większą część rynku hostingowego, będąc dziś jego znacznym udziałowcem.

Z okazji swoich siódmych urodzin firma wprowadziła szereg ulepszeń w swoim autorskim dPanelu, z którego korzystają na co dzień setki administratorów stron internetowych. Kolejne modyfikacje i ulepszenia następują na bieżąco, i co najlepsze, każdy z Was ma możliwość kreowania kolejnych modyfikacji.

0001111

Co uległo zmianie? Można w skrócie powiedzieć, że wszystko, oprócz świetnej obsługi.

Wyobraźcie sobie, że Wasza witryna zaczęła rozsiewać spam lub została zawirusowana. Co w takim przypadku robicie? Odzyskujecie stronę z kopii zapasowej i wgrywacie ją na serwer, śpiesząc się jednocześnie, aby Wasz usługodawca nie zablokował Wam strony internetowej.

Dodatkowo, dzięki prostemu wykresowi „sites heart” oraz mechanizmowi powiadomień, jesteście na bieżąco informowani  w prosty sposób o wszystkich problemach, wygasających domenach (nie tylko w dhosting.pl, ale też u innych operatorów) i stanie swoich witryn. Firma dhosting, chyba jako jedyna w branży nie boi się informować swoich klientów w razie awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń. To stawia ją w zupełnie innym świetle z perspektywy użytkownika. Informacja, nie ważna jaka by ona była, zawsze jest ważna. Każdy z nas lubi być informowany o wszystkim na bieżąco. Nawet jeżeli naprawa serwera poczty przedłuża się, dużo lepiej czujemy się, kiedy ktoś nam o tym powie – zabieg ten sprawia, że wiemy, że ktoś pracuje nad naszym problemem, a nie jest on zepchnięty w kąt i zapomniany.

Ale nie myślmy o awaryjności. Wiadomo, że w branży, jaką jest hosting, nie ma systemów idealnych, lecz system powiadomień powstał w dużej mierze po to, aby informować Was nie o awariach na serwerze (nie doświadczyłem tego od początku mojej przygody z dhosting), ale o problemach na „Waszym podwórku”. Jeśli na stronę, którą zarządzacie, zostanie wstrzyknięty złośliwy kod lub stanie się z nią inna, przykra sprawa, informacja dotrze do Was szybciej, niż sami zdążycie zorientować się w temacie.

Brzmi dobrze? Pewnie! Ale to tylko słowa. Spójrzcie na poniższe zrzuty ekranu. Tak w praktyce prezentują się wybrane powiadomienia.

dhosting

Nowatorskim podejściem, nie spotykanym dotąd u polskich dostawców hostingu, jest przygotowanie specjalnej aplikacji mobilnej. Od teraz nie musicie „gonić” do komputera, kiedy okaże się, że będąc w terenie potrzebna jest szybka zmiana w konfiguracji. Coraz więcej z nas korzysta głównie w smartfonów czy tabletów, więc takie rozwiązanie jest jak najbardziej na plus.

Na tę chwilę aplikacja dostępna jest na iOS i Androida, lecz w krótkim czasie pojawi się również też na smartfony z systemem Windows Phone!

Wiesz, że użytkownicy dhosting.pl mogą mieć realny wpływ na rozwój i funkcjonalność z której korzystają? W każdej chwili i Ty możesz podzielić się swoimi uwagami z dhosting.pl. W dPanelu znajduje się przygotowana specjalnie pod takie potrzeby wydzielona sekcja, w której złożyć możesz swoje pomysły.

Bardzo cieszymy się, że zachodzące zmiany są tak widoczne i rewolucyjne, konsultowane jednak z użytkownikami. Tu sprawdza się zasada, że klient powinien być zawsze stawiany na pierwszym miejscu i takie podejście zawsze wywołuje pozytywne odczucia.

Jakich doczekamy się kolejnych usprawnień? Ekipa dhosting.pl zapowiedziała, że będą na bieżąco informowali o kolejnych ważnych zmianach, które zamierzają wprowadzić dla swoich Klientów .

Moje wrażenia

Jako, że stroną zarządzam raczej „w biegu”, najbardziej ucieszyłem się z dostępu do panelu z wygodnej aplikacji mobilnej. Dużo prościej przychodzi mi też kontakt z helpdeskiem. Dotychczas korzystałem z webowego odpowiednika, co było dość niewygodne. Jeżeli mogę zrobić te same rzeczy z poziomu swojego tabletu czy smartfona, cieszę się niezmiernie. Niestety żyjemy w coraz to bardziej zabieganym społeczeństwie i każde przyśpieszenie wykonywanych czynności jest zawsze na plus.


Tagi:


8 odpowiedzi na “Mobilna rewolucja w polskim (d)hostingu”

  1. DMati pisze:

    Fajna sprawa.

    Jako, że stroną zarządzam raczej „w biegu”, najbardziej ucieszyłem się z dostępu do panelu z wygodnej aplikacji mobilnej.

    Chyba obecnie jak każdy wsio szybko i „w biegu”. Rozumiem, że masz na myśli kokpit strony, no bo po stronie hostingu ustawiasz raz i wsio w temacie.

  2. Miłosz W. pisze:

    Reklama, wiadomo, ale dobrze, że się dzieje.

  3. […] Mobilna rewolucja w polskim (d)hostingu […]

  4. […] Mobilna rewolucja w polskim (d)hostingu […]

  5. moviemaker pisze:

    Korzystałem i potwierdzam, że kontakt z helpdeskiem jest bardzo fajnie zrobiony. A co do życia w biegu, takie warunki dyktuje nam życie. Przykre to jest ale prawdziwe…

    • Comandeer pisze:

      A możesz to w jakiś sposób uzasadnić?
      Równie dobrze można wymienić i inne firmy hostingowe – zwłaszcza, że pudełko raczej nie ma w ofercie node.js, które bardzo by mi się przydało ;)

  6. Agami pisze:

    Młodych informatyków z Bydgoszczy zainteresowanych karierą w azjatyckich koncernach IT zapraszamy do opanowania podstaw chińskiego i innych języków azjatyckich z naszymi nauczycielami.
    Poprzez naszą bazę ofert pracy dla nauczycieli możesz nawiązać współpracę z nauczycielami języka specjalistycznego dostosowanego do Twojego profilu zawodowego i indywidualnych potrzeb pod względem poziomu. Możliwe lekcje również z dojazdem do klientów.
    Pamiętaj, że język może zwiększyć Twoje szanse na pracę u światowych potentatów na rynku informatycznym!
    Więcej informacji na: http://preply.com/pl/bydgoszcz/oferty-pracy-dla-nauczycieli-języka-chińskiego

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.